13 syyskuuta, 2010

Saunalahti varastanut rahaa

saunalahtilogoTilasin tai yritin tilata 5.9. Saunalahden verkkosivuilta prepaid liittymän jonka olisin ottanut käyttöön normaalin datasopimuksen tilalle.

Kun tilasin liittymää, minun piti tunnistautua ja maksaa verkkopankkini kautta 4,90euroa, kuitenkin tämän jälkeen palauduin verkkopankista (Nordea) takaisin Saunalahden sivustolle jossa ilmoitettiin että on tapahtunut virhe eikä toimitusta voida käsitellä, pyydettiin anteeksi ja myös kokeilemaan myöhemmin uudestaan.

Yleensä näissä tapauksissa kun verkkopankin tiedot eivät liiku perille asti (jonka kuvittelin tässä käyvän) ei tililtäkään veloiteta mitään joten en tarkistanut asiaa kun muutenkin verkkopankin tunnuskortti alkoi lähestymään loppuaan.

Eli uudelleen kokeilemaan, sama rumba ja lopputuloksena virhesanoma.

Hieman myöhemmin minulla tuli muita asioita verkkopankkiini ja huomasin että Saunalahdelle on lähdössä kaksi kertaa 4,90€ enkä voinut enää estää tapahtumaa kun verkkopankki ilmoitti että maksu on käynnissä.

Kirjoitin sitten Saunalahden asiakaspalveluun web.lasku@saunalahti.com että haluaisin rahat takaisin tai vain yhden liittymän johon lisätään puheaikaa entisestään korvaukseksi tästä häslingistä, laitoin viestiin myös mukaan linkit kuviin verkkopankin maksetut –kuiteista (1)(2).

Nyt on kulunut ilmoituksen jätöstä viikko ja olen myös jättänyt ilmoituksen toistamiseen, olen saanut automaattisen vastauksen Saunalahdelta viestin vastaanottamisesta.

Kun en kerta saa vastausta ja rahani on mahdollisesti lopullisesti menetty yhtiölle en keksinyt muuta kuin tuoda asian julki blogini avulla.

2 kommenttia:

Janne Granström kirjoitti...

Sain tänään vastauksen asiakaspalvelusta:

Hei,

kiitoksia yhteydenotostanne ja pahoittelumme poikkeuksellisen pitkästä vastausviiveestä.

Prepaid-tilauksia oli tosiaan muodostunut kaksi, jotka kumpikin vielä odottelivat toimittamista. Toimitimme nyt toisen tilauksista eteenpäin ja toisesta tulemme palauttamaan maksamanne summan samalle tilille jolta olette sen maksanut. Ylimääräistä puheaikaa tai muuta korvausta emme valitettavasti voi myöntää.

Mikäli tuotteistamme tai palveluistamme herää muuta kysyttävä, voitte toki vastata tähän viestiin.
Mukavaa alkanutta viikkoa!

Janne Granström kirjoitti...

Liittymä saapui postissa 22.09.
4,90 taas saapui Elisa Oyj;ltä 27.09, ilman korkoja ja korvausta!